> Skumtomtar

Idag har jag och O-J varit duktiga o rivit tapeter. Jobbigt, men kul. Nu är vi typ klara med det. Imorrn ska vattensängen tömmas och spacklingen ska förhoppningsvis påbörjas. Skönt att äntligen ha kommit igång nu. Ska bli grymt skönt när allt är klart. Före- och efter bilder kommer, några som frågat efter det ;P Men är en bra bit kvar innan det är klart. Det tar ju sin tid.

Sen så åkte vi in till stan, och bort till Jula-huset o ÖB. Köpte spackel, lite mat och gissa vad jag hittade på ÖB? Jo, skumtomtar! Mumma säger jag =P Dom är ju goda! Längtar massor till julen nu.

Sen så var jag inne på banken och avslutade mitt gamla konto på min förra bank, så nu är allt med bankerna färdigt =) Skönt att ha det ur världen måste jag säga. Man kan ju inte ta gamla banken med sig när man flyttar så det blev till att byta.

Pratat en stund med Monkey i tele med. Eller aa, en stund o en stund... Våra "stunder" blir ju alltid så hemskt långa =P En timme blidde det idag ^^

Imorse/förmiddags ringde Marion med förresten, hihi. Hon, Märta-Pärtan och Cissi var inne i Götet o var hungriga, så blev till o leta pizzeria =) Ingen av dom var dessvärre så superhaj på stan så ville ha lite hjälp. Hihi. Får väl hoppas dom hittade ngn bra pizzeria.

Men nu är jag superduper trött o tänker gå o lägga mig. Imorrn ska jag nog in till Lidköping och leka lite med Erika =) Ska bli skojsigt. Men ni får sova så gött!

Puss o Kram -
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: MärtaPärta

Blev ingen pizza ;P DU o dina skumtomtar, haha!

2007-11-02 @ 09:26:09
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Monkey

ja va trevligt att prata :P haha SKUMTOMTE

2007-11-02 @ 11:38:20
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Cissi

Du o dina skumtomtar... Man blir vad man äter, det vet du väl? Hoho, du kommer att bli en skumtomte när du blir stooooor =P

2007-11-02 @ 11:51:13
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Hehe, så du diggar dem, jag tycker iofs inte att de är så goda (A)

2007-11-02 @ 23:52:02
URL: http://wanko.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0