> Lillasyster

I fredags kom ju Erika hit =) Vi skrev lååång blogg och drack lite. Sen stack jag, hon och Oscar in till Lidköping, hem till Junior och Johan. Var ganska dött, men trevligt. Drog in till stan, till en krog som heter Stures (fuuult namn, hihi). Var egentligen 20-årsgräns där, men jag kom in ändå. Var yngst =P Var superduperkallt ute, fast nu har jag ju en ny jacka så det vart bättre än vad det kunde ha varit om man säger så =P Det vart iaf ganska segt där till en början o jag ville åka hem. Men sen blev det skoj =) Så var väl tur att man inte åkte hem. Pratade massa med Jr o så. Så sa han till en tysk tjej (på engelska) att jag kunde snacka tyska o sånt. Jag bara skrattade, jag kan ingen tyska, hoppade ju av den kursen för flera år sen ju =P Sen så mucka ngn jävla chilenar-tjej med mig. Åh, jag tänker knappast flytta på mig för henne. Som att hon ägde den stolen, åh, grow up! "Jag satt här, tänker du flytta på dig, eller?" o huvudet sådär överdrivet nära, haha! Jag bara "Whaaat, ehm, knappast. Jag satt här före dig o sitter här nu. Finns fler stolar hämta en egen föfan". Hade hon smällt till mig så hade jag ju inte dragit mig för att slå tillbaka kan jag ju säga. Fatta hur pinsam man kan vara, eller. Fy fan, patetisk var hon. Men vissa människor, alltså. Växer aldrig upp =P Så sa hon sen bara "Åh, fyfan vad jag hatar blondiner". Hahaha, smaaart, jag hade världens utväxt med, ajaj, nit ;P Kan inte annat än skratta år hur patetisk hon var, alltså. Sen så gick vi o köpte korv med bröd o tog bussen hem. Såg förresten han som var utklädd till Jesus på halloween vid busstationen med, hihi =)

Idag fyllde lillasyster, Paulina, 17 år. Grattis grattis =) Så vi åkte till dom igår (Jag, Oscar o våran Maxxi). Stannade till i Fritsla på vägen o var hos Pappsen o Annika en stund. Skojsigt. Kimmy, Melvin, Marianne (Mimmi) o Micke var också där =P Alltid skoj o träffa Mimmi, tycker jag. Vi fikade lite o jag fick en stereo till bilen av dom för dom hade köpt en ny. Najsigt, tack tack.

Sen så var jag, O-J och Maxxi ute o tog en kvällspromenad med Mikaela och Denise med. Mysigt, massa o prata om hade vi =) Denise är la för mysig den hunden, alltså. Jagade iväg en katt o grejjer, hihi. Maxxi ville bara bli buren så honom fick hon iaf inte leka med =P

Idag var det ju då lite kalas, hehe. Var great o träffa Mathilda, Amanda o Tomas, som alltid ;P Saknar dom redan massor ju. O såklart skoj o träffa syrrorna o mammsisen med. I födelsedagspresent fick hon en laptop som halva släkten lagt ihop till, blommor, 3 tröjor av mig o Oscar som vi köpte på Lime i Skara. Supersötiga, hon blev kanon-nöjd =) Av minisyster (Elvira) fick hon en nalle och en dagbok med lås på. Haha, Elvira verkade ju tro att hon fyllde 6 år och inte 17 ;P Nämen gulligt ändå, tycker jag. Roligt, hihi. Vi åkte hem vid typ 4-tiden så halv 5 var vi i Borås. Stannade till i Knalleland o skulle leta upp ett par nya byxor till Oscar för han behöver det. Gick in på Wagner, men var inget han direkt fastnade för där. Så vi gick till H&M ist o han köpte en grönrandig tröja med dragkedja o luva och en ny väska. En såndär man har typ över axeln/halsen för han vill inte ha ngn ryggsäck längre. Riktigt snyggt var båda iaf. Sen stängde det vid 5, så hann inte leta mer. Så nu är det bara byxorna som fattas. Nu vet ni vad jag har hittat på i helgen =) Vad har ni gjort då?


Puss o Kram på lillasyster "Palle Kuling" <3
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: MärtaPärta

Va blond hon måste har varit som inte såg din utväxt ;P haha. Fan va mycket det har hänt er nu på bara några dagar känns det som ;P Coolt, en laptop, det vill jag med ha :P

2007-11-12 @ 15:32:08
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Oscar

Haha, jo fan vad patetisk dendär chilenaren var..
"Jag satt här först". Du hade ju suttit där hur länge som helst.
Kul tycker jag att det var i Kinna och i Fritsla med..
Twister som jag och Tomas och "små-ungarna" körde var skit kul tycker jag. aldrig testat det förr.
Måste fan ta och testa det när man har druckit någon gång alltså...

2007-11-12 @ 17:13:11
Postat av: Monkey

fullspäckad helg :P

2007-11-12 @ 19:18:43
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Anne

haha snackade ni med en tysk tjej på Stures? minns du vad hon hette? jag själv har snackat med 2 tyska tjejer som brukar vara på Stures (jag är nämligen ofta på Stures) dom är jätte trevliga i alla fall =)

2007-11-12 @ 19:35:19
URL: http://mumintrollet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0