> Halloween

Jahopps, då har jag varit seg på o uppdatera igen (som vanligt). Man kan ju tacka Oscar o Erika för att jag uppdaterar nu ^^ Behöver en kick i ändan för o ta tag i "mina små problem", hihi.

På Halloween, i lördags, så var vi först hemma hos oss o förfestade. Var meningen det skulle komma super-duper mkt folk hit, men vart alla tog vägen är en bra  fråga. Alla hade olika anledningar. Men det kom iaf några stycken, Vi drack en del, lyssnade på musik o pratade i tele. Ringde dom som inte kom. Sen så drog vi vidare till ngn annan på Valhall som hade halloweenfest. För att komma in dit var man tvungen att vara utklädd =P Hihi, skojsigt. Vi vart ju redan utklädda. Jag var djävul, eller djävulens medhjälpare enligt David, för han blev med djävul sen med hjälp av lite kajal som mustach och mitt diadem med horn som jag ändå inte behövde för jag hade horn på luvan. Erika lånade mitt nya linne med vingar på så hon var ängel =P Sött. Simon var hmm... Äldre? Haha, nämen mustach-ngnting... Minns inte vad det var. Honom kladdade vi iaf också Kajal på. Oscar var liemannen utan lie, han skulle ha en gardinstång enligt Erika, men blev inte så ;P Satt ju gardiner på den. Det enda vapenaktiga i stil med lie vi hittade =P Monica var inte direkt utklädd så när dom frågade på den andra festen vad hon var så vart hon Diva. Oscar kunde inte hänga med på den andra festen för han hade gått o fått nackspärr o feber o skit. Inte så lägligt, men han mår iaf bra nu =)

Vi vart iaf på den där andra Valhall-festen ett bra tag. Erika visade oss lite svärdkonst med "hennes skeletts" svärd =D Haha. Hon har ett eget skelett =P Oj, dumt det låter. Men aa, na finns på bild iaf. Erika tog bilden, o aa, vad ska man säga? Anvisningar som en riktig fotograf. Erika: "Braa, ställ dig upp. Vänd dig om. Svanka så man ser rumpan bra. Svaaaaankaaaaa!" Hahaha, shit va vi skrattade. Sen så var vi ute på balkongen med ngn som var utklädd till... Man, eller? Tror det. Testade iaf hennes såndär långa cigarettgrej som, ciggförlängare? Vet inte vad det heter, men aa, ni fattar. Finns ju bildbevis =P När vi kom dit iaf så fick vi stå mot en vägg för hon skulle ha kort på alla som var där. Lite skoj, vill se dom bilderna. Walti var faktiskt där med, herregud en som jag känner, på en skarafest. Inte dåligt! Han var utklädd till Sk8er Boi, fast han hade brädan hos en kompis tydligen =P

Sen drog vi vidare in till stan. De flesta skulle ner senare, men jag, Erika, Monkey och Simon gick ner vid typ 11-tiden, halv 12? Aa, nåt sånt. Vi sjung hela vägen ner "Gomorron Världen" osv osv. Sen därnere så träffade vi 2 bosnier eller vad dom nu var. Som snackade sitt språk. Vi försökte prata engelska o så med dom. Snackade engelska halva kvällen p.g.a dom. Först gick vi iaf till bowlinghallen o dom var med. Vi försökte köra lite med dom, jag blev så väldigt bowlingsugen. "We take the shoes and you pay?!" dom bara flinade =P Dom ville inte betala. Sen pratade vi med ngn annan som tydligen kände dom. Vi hade snackat hurmkt engelska o skit somhelst o tydligen hade dom fattat allt. Åh, vilka idioter dom var! Så sen när dom kom fram till oss senare under kvällen/natten så sa vi bara typ "stick, vi vill inte va med er". Sen så börja jag o Erika ragga korvar =D Hahaha. Och kexchoklad. Fick faktiskt en tjock korv i bröd och en kexchoklad. Sen så försökte vi få ngn o betala vårat inträde till olins, med det funka inte =P Han va snål, hehe. Monica var inte med här längre, hon stod o prata i telefom suuuperlänge, med sinm pojkvän, Daniel. Jag o Erika var inne på Victors med, men det var dött. O handär långa bosniern (var en lång o en kort) förföljde mig typ =P Uuusch. Sen när Monica pratat färdigt i telen (efter 100 år typ ;P) så var hon hungrig. Jo, förresten när vi ätit så råkade jag svälja snus =o Shit, blev värsta rädd, men dom försäkrade mig om att jag inte skulle dö, typ =P Haha, jag överlevde! Men så givk vi iaf till SG o Monica betalade en liten pommes till mig för att jag hade köpt en Sprite till henne. O så käkade vi. Sen så kom nån kompis till Monkeys papps o började äta på en halvt uppkäkad hamburgare, haha. Ush =P Jag o Erika smakade iaf på en halvt drucken cola. Monica kaxade upp sig mot handär med den halvätna hamburgaren =) Erika var full (haha, vi med dåmen) o hon började kalla handär för pappa =D haha. Simon kom o sjöng lite för oss o så träffade vi David. Jag pratade förresten mednågra i bandet som spelade på Bowlinghallen innan dom som spelade när vi var där =P Dom bodde i en husvagn på en parkering, haha. Monica blev sur för att jag pratade med dom o drog mig därifrån, Förresten hade hon hållt koll på oss o nästan blivit orolig när hon inte såg oss när vi raggade mat =P Hon är la för go' haha. Vi behöver ingen morsa när vi är ute ;P Vi har ju blivit ett team föfan juh =P Nicole o Erika / Devil and Angel... Eller "G-ängel" (internt skämt =P).

Sen så var Monica lite trött o ringde sin pappsis som kom o hämtade mig, henne och handär "pappa", haha. Jag fick skjuts hem men innan det gick jag o "G-ängel" till stationen o hon tog bussen hem. Hemma sen så låg O-J o sov. Så där var min helg =) Hur var eran då?

                         


På söndagen sen, den 4/11 så hade jag o Oscar 1-årsjubiléum, om man kan kalla det så =P Men på en söndag finns det ju inte så mkt o göra o eftersom han var sjuk o jag hade vart ute så sov vi halva dagen. Pappsen ringde o pratade lite på källen o jag fick sms från Märta-Pärtan, Marion o Cissi på morronen o dom skrev grattis =) Gulligt. Men jag o O-J bestämde att vi får skjuta på firandet lite =P

På måndagen så började min APU på SOHO i Skara =) "Ditt London i Skara". Där säljer vi kläder, accessoarer och skor. Skoj, fast inte så supermycket att göra alltid. Men snart kommer julruschen o det ska bli skoj. I onsdags så kom Erika o vi hade skitskoj (som alltid). Jag har kommit på att vi behöver knappt göra ngt för o ha roligt. Diggare jag =P Men vi kollade iaf igenom hela min nya skolkatalog o min käft gick i ett kändes det som (o min käft fortsatte att gå resten av kvällen kan jag ju lova). Sen så såg vi på Room Service o mami ringde. Påminnde om att Paulina fyller år på Söndag (lillasyster). Men det vet vi ju redan =P Så vi ska dit imorrn (lördag). O sen så blev vi hungriga. Jag, Erika o Oscar. Så vi lagade mat. Kyckling och pommes frites i tortilla med salsa och sallad. Egenpåhittad maträtt typ =P Erika är författaren till "receptet" =P Men så hade vi ingen frityrolja kvar så Oscar fick göra kyckligen så tog vi bilen till Coop och köpte mer. Så åt vi, gottit. O så såg vi en film. Orange County. Den vart bra o när den var slut så var klockan helt plötsligt halv 1 på natten. Hur hände det?! Jag trodde den var 11 ellerngt). Men så skulle vi kolla bussar till Lidköping, men dom hade slutat gå. Så Ängel fick sova här. Oscar somna nästan på en gång o min käft gick i ett, haha. Prata prata prata... Vi pratade iaf till klockan 3 på natten =) Sen somnade vi och skulle upp vid 7 för att hon skulle hinna med bussen hem. Vi kom upp efter en den "bara 5 minuter sova till". Gjorde cappuccino o klockan rusade iväg igen. Erika skulle hemta sin mobil o kollade klockan o bara "sheeat, bara 10 minuter till bussen går". Tur hon hämtade den, annars hade hon missat. Vi gick till bussen o sen skulle jag tillbaka o sova mer. Men kunde inte somna om, låg o myste med O-J tills han skulle upp. Så gick han upp o vi tog varsin cappuccino o nu hade jag ju druckit 2 koppar så kunde verkligen inte somna om =P Sen så drog han till skolan o jag till SOHO vid strax innan 12.

Nu är det fredag! Jag fick börja 10 idag istället för 12 o slutade 4. Eller blev strax efter, men ändå. Träffade Lollan o en kompis till henne på Stan o så väntade vi in Felix o Oscar som skulle komma in till stan. Felix skulle hem o jag o Oscar skulle leta upp en vinterjacka till mig. Hittade ingen rolig i stan. Eller jo, en på SOHO, men tyckte den var lite förlång för mig. Så vi tänkte att vi kan ju kika in på LIME (där jag har haft min praktik innan 2 ggr). O där hittade jag den perfekta =) Wihoow, gött. Sen är superfin. Svart, ganska lång (lagom lång!) o fluff på luvan. Oscar provade halva butiken o ville ha massa, så vi ska tillbaka dit imorrn istället o köpa lite kläder till honom också. Köpte förresten en liten till present där idag med till Paulina med (hoppas verkligen att hon inte läser detta nu). O så fick jag rabatt där med =) Dom är så snälla o goa hela högen som jobbar där =P O Alex har tydligen börjat jobba där med nu. Najs för honom.

När vi var klara på Lime. Eller aa, Oscar blev ju inte klar dåmen =P ska dit imorrn igen o köpa jacka o allt var det var till honom. Om han får bestämma ska han ju säkert ha halva affären. men jag för va med o sätta stopp för det, hihi. Så kom iaf Erika med bussen klockan 6 till Valhall =) Så vi gick o mötte upp henne o nu är vi här =) Dricker gott vin (lyxigt ;P). O så ska vi in till Lidköping sen, till Johan. Fast först ska vi laga lite god mat. Kockar som vi är =P. Men jaa, nu har jag iaf uppdaterat. Happy? ;P

Ha det gött, people -
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

OMFG! Garvar ihjäl mig, Oscar som Liemannen med en gardinstång - vilken jävla ide =D Klockrent jö! Verkar som att du har haft en superduperkul vecka, kunde vi inte bytt? Mouhaha! Passande att du var en djävul, för du är en pyttepyttepytteputtelitendjävul du =P Fast med ett stort hjärta ;P Gött att "Fjoscar" mår bra nu =) Puss o Kraaaaaam

2007-11-09 @ 23:49:02
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Linda!

Synd att det inte kom så mycket folk som du hoppats på
men det verkade som det var roligt iaf. Kolla in mina bilder på Lunar om du inte har gjort det. jag hade också en halloweenfest ;) den var mycket rolig vill jag lova.

2007-11-10 @ 00:26:59
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Fantasin finns det ingen brist på ;). Roligt halloween Nicole.. Ja men de gör ni rätt i laga lite god mat :) mihi ..

2007-11-10 @ 10:16:59
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

Du borde uppdatera lite oftare så man slipper läsa så j*vla mkt!! haha! Va kul det verka va med Halloween :) Du borde bli en mästerkock o ha ditt egna tv-program ;)

2007-11-10 @ 16:04:21
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Oscar

Heh, vad skriver man? =)
Var en del roligt, men jobbigt att vara sjuk å så.
Skoj att shoppa kläder =)
Nästa halloween ska bli super har jag iaf bestämt.
Då ska allt vara perfekt, och lite mer förplanerat å så tycker jag.

2007-11-12 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0