> Ny TV

Idag har jag o älskling-pälskling varit i Skövde o inskaffat nya TVn. En suuuperfin och skitbra 40 tums LCD-tv från Samsung. Så sjukt nöjd med den är jag, verkligen. När vi ändå var igång så skaffade vi ny mottagare eller förstärkare eller vad det heter till bioljudet =) Så nu ska det bli fullt drag på Valhallagatan 54 igen! Vi skaffade ju en 40 tums LCD-tv förra julen från LL (Limited Label), vi visste ju tyvärr inte så mkt om det märket då. Det rekommenderar jag verkligen inte. Både förstärkaren o TVn cepade. Vi lämnade in det på lagning, men gick inte att laga. Så nu väntade vi till mellandagsrean o inskaffade nytt! Erika var den första att se nya TVn o så =P Hon var här några timmar. Vi käkade Oscars goda mat, vilken bestod av friterade pommes med stekt korv o god sallad. Inte så jättenyttigt, men så gött! Jag har verkligen en riktig stjärnkock härhemma. 5-stjärnig lyx ***** =D Min Älskling No1.

För övrigt så tittade vi på Philips o Sony o så med, men det vart så sjukt mycket bättre bild på Samsung. Inga streck eller prickar. Kanon! Rekommenderas av mig =) Dessutom har ju Samsung så fin design på sina TV-apparater. Mycket plus i kanten från mig.

Nu har Erika åkt hem och jag ska hoppa in i duschen. För imorrn bär det av till Jönköping. Shopping! Sen ska jag jobba o sen blir det festa på kvällen =) Skoj skoj. Snart nyår med o på söndag (den 30:e) fyller Tony år. Hela 23 blir han =P Gamla gubben, nästan ju.

God kväll.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: S A R A

häligt med ny tv =)

2007-12-27 @ 22:51:59
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Oscar

Också väldigt nöjd hittils =)
Fast det va ju vissa grejer man ville ha igentligen, främst Full HD, men det fick vi hoppa, kan ju inte hålla på å leta efter en TV i 100 år juh. Kommer ändå byta upp oss igen så =)

Sen så var ju jag mest inne på en Philips, efter mycket läsande av specifikationer å
så fastnade jag för dom, och dom har säkert mycket bra grejer å så, men när man väl tod där och jämförde så hade ju Samsung lätt mycket finare bild för ögat än de andra, och de måste man ju ändå gå efter då.

2007-12-27 @ 23:35:54
Postat av: MärtaPärta

Gött med ny tv :) Ska komma ihåg det där med LL :P Jippie, snart nyår! :D

2007-12-28 @ 11:53:21
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: CC

När fasen fick du jobb? När har jag missat det? Hihi, Fjoscar tycker om friterat va =P halt förstårligt, det är yammie=)

2007-12-29 @ 18:22:36
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: sofia

hehe alltid kul me nytt till hemmet hehe. själva har vi köpt ny sterio :) (+en brödrost eftersom jag råkade förstöra den förra genom att glömma den på den vaarma spisen :S..) Men ha det bäst! Puss på dig gumman, snart SKA vi ses igen! :P P.s. inget brann upp! bara smälte lite :P D.s

2008-01-05 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0