> 33 frågor, 2007

Sammanfattning år 2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, var på Hultsfredsfestivalen. Minne för livet.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
En vecka, kanske? Nämen minns inte ens vad jag hade förnågot nyårslöfte. Får skärpa mig till måndag ;P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope.

5. Vilka länder besökte du?
Finland =) Kryssning med älsklingen i somras. Riktigt mys.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jah föfan =P

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Finns flera. Men 25/12 bl.a.

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag skaffade mig kontakter för framtida jobb.

9. Största misstaget?
Gör inga misstag, är perfekt (låtsas vi iaf).

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa =/ Superförkylning nu i slutet på året.

11. Bästa köpet?
Våra små älsklingar Maxxi och Snöboll, såklart! =P ...På andra plats kanske nya TV:n o mina skor =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte... Kläder och skor, skulle jag tro? En del på alkohol o cigg med =P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oscar, vännorna, familjen och missarna.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Många många.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat? haha...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet jag inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

19. Blev du kär i år?
Jag blev nykär den 4/11 -2006, men fortsatte vara kär hela detta året med =P

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda.

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Yes.

23. Bästa boken du läste i år?
"Underbar och älskad av alla" av Martina Haag.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ska spela in en låt... Räknas det?

25. Något du önskade dig och fick?
Jadå.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mer pengar?

27. Årets bästa film?
Stardust, lätt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Festade skulle jag tro?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jah, bättre ekonomi och mindre skola.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hmm...HET?

31. Vad fick dig att må bra?
Vännor, familj och min O-J.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nicole Richie =P Så vacker.

33. Vem saknade du?
Alldeles för många =/ tyvärr. Mest av allt Tony skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Härligt år låte de som :D

2007-12-29 @ 01:03:07
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Cissi

14 Oktober var ju en för jävla go' dag annars ;P Låter som att du har haft ett toppen år =) Hoppas på att nästa blir lika bra, om inte bättre!

2007-12-29 @ 18:26:38
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar

Nästa år ska vi allt se till att bli ännu bättre =)
Hultsfred var skoj faktiskt, får nog ta och bli fler ggr man drar dit å blir nerlerad.

2007-12-31 @ 03:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0