> Veckan

Nu är det söndag och jag tänkte sammanfatta denna veckan.

Måndagen och tisdagen var ganska lugna tror jag... Minns ärligt talat inte vad jag gjorde då. På onsdagen åkte jag iaf hem till syrran i Kinna. Hon ville inte sova själv. Mami o company var ju i Finland i lite över en vecka (1,5 ungefär). Så åkte jag hem till Cissi på kvällen o såg Boog&Elliot med folket. Var alltså jag, Cissi, Marion och Märta-Pärta (Martina). Filmen var rolig och det var skitkul att träffa gänget med =). På torsdagen körde jag lite bil, hehe =P Kul kul. O sen så åkte jag hem (till Skara) igen.

På fredagen slutade O-J tidigare från jobbet och vi åkte in till Götet för att dra till Liseberg och se på Backyard Babies. Det var jag, O-J, Cissi, Marion och Märtan. Alltså träffade Kinna-gänget igen =) Det vart ganska mycket folk där trots att Rolling Stones hade konsert samtidigt faktiskt.

Lördagen skrev jag om igår och då hade jag och älsklingen varit tsm i 9 månader. Det blev en ganska lugn kväll och jag såg på Heartbreakers och älsklingen 3D-modellerade och jag pratade med Emma i tele. Och så tog vi givetvis varsin god drink (som jag, drinkblandaren No.1 hade blandat, hehe) för att fira lite. O så fick älsklingen en Miranda-nalle av mig "Me to You, guess who?", jättesöt.

Idag, söndag, ska vi in till Skövde och hämta våra nya köksmöbler. Kanonfina är dom =) Massa kvar o fixa i lägenheten, men det kostar ju o man ska ha tid o fixa o greja. Men det tar sin lilla tid o vi kommer iordning så småningom =)

Men ha det så bra.
Kramisar "Nicolsan"

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja lite har det hänt för dig allt Nicole :). Jasså har ni hittat möbler nu du måste skicka till mig sen :). Grattis åter igen till 9 månader med Oscar ^^. Höres under dagen kanske, ha de bra .. krams

2007-08-05 @ 13:45:11
Postat av: Monica

Men skumis det heter söndag inte sändag ^^

2007-08-05 @ 18:46:00
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: alexandra

stort grattis till erat 9 mån dag ^^

2007-08-05 @ 23:26:19
URL: http://aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0