> Underbara vännor ♥

Ja, otroligt underbara och störtsköna vännor har man, verkligen. Så jag tänkte tillägna er detta inlägget.

Amanda - Vi har varit bästisar sen vaggan, verkligen. Kusiner är vi, och väldigt tajta sådana. Du föddes bara en månad efter mig, och den månaden måste vart ganska ensam =P hehe. Dig kan man alltid räkna med, och jag älskar alltid dig, det vet du. Känns ju verkligen kanon att du har börjar skolan i Mark nu med, vilket även var en av anledningarna till att jag byter tbx. Vill ju inte missa en sån chans o träffa dig nästan varje dag. Utan dig finns inget mig.

Mathilda - Amandas sötiga lillasyster, och min kusin-vitamin. Du är verkligen undarbar, gummsan. Du är så söt, snäll, omtänksam o så, jämt. Du har kul humor och man skrattar alltid med dig =) Du gär än glad. Jag har lätt världens bästa kusiner!

Cissi - Vi har vart kompisar ända sen lågstadiet. Tredje klass för att vara exakt. Jag bytte skola och hamnade i din klass i fyran, och sen dess har vi hållt ihop. I ur o skur! Och så kommer det förbli. Du är som ett stort hjärtformat stenblock, och med det menar jag att du är så stadig och finns alltid här. Dessutom är du helt full med kärlek och omtänksamhet. Du är guld värd.

Martina - Vi har gått ihop ända sen lågstadiet, första klass... Eller nej, är nog till och med lekis (som de tydligen kallar "nollan" här i Skaraborg om jag inte minns fel?), aja, förskola typ då =) Men vi hittade inte varandra förrän i högstadiet/början på gymnasiet. Det var ju lite synd, faktiskt. Att det tog sån tid för oss o fatta hur perfekta man kan vara för varandra. Du har humor, är grymt rolig, samtidigt som du kan vara otroligt seriös. Du är en pelare, en stöttepelare. Vill aldrig vara utan dig mer, vänner för livet.

Marion - Vad ska jag säga om min lilla Marion? Ingen är som du, verkligen ingen. Vi fann varandra i nian då vi upptäckte att vi båda sökt in till Handelsprogrammet på gymnasiet. För övrigt har vi gått i samma klass sen sjunde klass. Du är helt otrolig, helt fantastisk och jag älskar dig verkligen helt sjukt obeskrivligt mycket. Pallar ju inte o gå i skolan utan dig nu. Du har ju varit mitt levande schema och almanacka, ju =P Skittråkigt o inte ha dig här. Sista chansen för mig o bara hänga med dig hela dagarna nu i skolan. Sen måste man ju vara seriös o dra ut i arbetslivet. Tar lätt chansen! Marin är min lilla älskling.

Madde - Dig träffade jag genom Glenn, mitt ex som fick fyra hela år av mitt liv, för er som inte vet vem han är. Du var som en storasyster även för mig. Det är du fortfarande. Du är ärlig, söt, omtänksam o genomsnäll, verkligen. Madde, jag älskar dig, gumman. Känns verkligen otroligt kul att du börjat Komvux i Mark, då kan vi ju ses jätteofta =) Min storasyster.

Josefine - En till kusin-vitamin som har en väldigt stor plats i mitt hjärta. Bodde även grannar som små, så i princip alltid hängt ihop. Har busat, lekt, upptäckt, testat, satsat o gjort allt ihop. Vi är minsann inte rädda för världen. Alltid varit starka tillsammans. Haft en hel hop roliga, konstiga, sjuka, smarta och dumma idéer för oss, verkligen. Nu bor du ända borta i Malmö, men vi tar chanserna vi får att ses =) Och i jul har vi planerat en lååång och mysig shoppingrunda tsm, bara vi två. Älskar dig, min Jossan.

Monica - Min lilla Monkey. Dig träffade jag i samma veva som jag träffade O-J. Tyckte det var jätteroligt att även ha en vän här i Skara, när pojkvännen bor här o sånt. Vad jag inte hade en aning om då var att jag nu bor här själv med. Och jag och min Monica har blivit kanontajta. Vi pratar om allt mellan himmel och jord och stöttar varandra till 100% verkligen. Du betyder också grymt mycket för dig, gumman min. Jag älskar dig, det vet du.

Paulina - Min kanonhärliga lillasyster. Du är 1 år och 8 månader yngre än mig, men jag var ju stolt för att vara äldst som liten, så la alltid till de sista 4 månaderna och sa att jag var 2 år äldre än dig =P Du blev skitsur och sa att det är minsann bara 1 år. Vi har bråkat om det mesta, äkta syskonkärlek. Men vi har alltid funnits här för varandra, och försvarar alltid varandra. Jag sätter henne i första hand före mig och känns ibland som hon försöker göra detsamma. Men det är jag som är äldst och kommer så alltid vara det. Så jag tar på mig rollen, och min lilla gumma får inte utsättas för några farligheter osv. Du är guld värd, det vet du. Vi mot världen!

Anna - Anna Broberg, min lilla stumpa. Du är så snäll och rar och söt. Du ser så oskyldig ut alltid. Du har varit en stor del i mitt liv sen 6:an. Vi fann varandra på en gång och sen har vi suttit ihop hela vägen hit. Stöttepelare till 100% som även har sina egna problem. Vi lovar och svär att alltid, alltid finnas här för varandra. Och aldrig, aldrig låta någontigt komma emellan oss. Förra året var vi på "semester" bara vi två, i Stenungsund, vilket var kanonmysigt. Får vi ta o göra om, tycker jag.

Elvira - Minisyster "Ellis", hehe. Ibland säger du att du ska bli som mig när du blir stor, men ibland helt tvärt om. Syskonkärlek även här. Du är bara 10 år, men på ditt sätt att tänka skulle man tro att du var mycket äldre. Du har alltid varit sådär smart. Trots att du är en liten blondie =P Du är även väldigt kort till växten, precis som jag. För övrigt är vi väldigt lika varandra. Bra söt är du allt!

Tony - Åh, vad ska jag säga om dig? Jag älskar dig så grymt mycket som vän, det vet du! Hoppas jag? Du har betytt så sanslöst mycket för mig ska du veta. Man kunde ringa dig mitt i natten och du sa att allt var helt okej, allt löser sig. "Jag finns här"... Rätt som det var vart du helt borta. Jag har fan gråtit massa. Gick inte att få tag i dig. Försökte allt jag kunde komma på, men gick inte. Tanken slog mig att, herrejävlar, du kanske är död... Vad in i helvete hade jag gjort då? Att du skulle försvinna från mig var en så sjuk tanke så jag visste inte vad jag skulle göra. Jag vill så gärna träffa dig och att Oscar ska få träffa dig. I förrgår fick jag ett mail från dig och blev sanslöst förvånad, men ändå glad. Jag saknar dig, hajja det! Älskar dig, Tony. Hör av dig.

Bröderna - Jonas och Kristian "Pille". Ni är inte bröder till 100 procent egentligen (tekniskt sett), men ni ställer upp som om ni vore det =) Ni betyder mycket för mig båda två. Jag är "mini", men det får jag väl vara då, för ni är ju stora o starka, hehe. Tycker så grymt mycket om er båda. Tack för att ni finns och tack för att ni "tagit till mig", det är ju liksom ingenting ni måste, liksom...

Aliza - En go' o glad tjej som verkligen öppnat sitt hjärta för mig. Jag älskar att du är så öppen och rolig =) Man kan vara på världens dåligaste humör, så pratar man med dig så är det glömt. Helt som bortblåst. Glad och positiv tjej, som fångade mitt hjärta snabbt. Och nu, du, Alexandra får du inte komma ut ur mitt hjärta =P Jag låser in dig där, hehe. Finns även här för dig i ur och skur, det lovar jag.

Jimmy - Monkeys lilla ex-pojkvän. Du är så ärlig, öppen, snäll och omtänksam. Man kan fråga dig i princip vadsomhelst och du svarar =) Och alltid får man ett ärligt svar. Det glädjer mig, och gör mig väldigt glad. Vi kan nog prata om det mesta, skulle jag tro. Jag är glad att du kom in i mitt liv. Det betyder massa. Ut ur mitt liv kommer du minsann inte mer, mohaha =P

Mikaela - Kanonsötig Stockholms-tjej. Träffades då du bodde i lilla Fritsla, sen flyttade du till Kinna o då hängde vi ofta, vilket vart jättekul. Haft mycket kul ihop, vi två! Nu har vi båda flyttat... Du tbx till Fritsla och jag till Skara. Så nu ses vi alltför sällan tycker jag. Supermysig är du, ska du veta gumman min. Får ta o ses snart, tycker jag.

Fian - Sofia, den söta =) Lidköpingsbo, lång, blond och helt underbar - rätt igenom! Du är rolig, och ett snack med dig gör min dag. Vi skulle gått i samma skola, men jag är dum och hoppar av... Men vi kommer ju lätt inte sluta ses för det. Du har ditt får <3, men du har även mig alltid här, ska du veta. Du betyder supermycket för mig, gumman.

Glenn - Du var min andra hälft i fyra år. Jag är så hemskt ledsen för vad som hände, men på ett sätt känns det ändå rätt. Jag vill så otroligt gärna vara vän med dig, men du vill inte vara vän med mig. Det känns i hjärtat, men jag hoppas verkligen du hör av dig någon dag, eller i alla fall säger "hej"... Någon gång kommer vi förhoppningsvis bli vänner. Du betydde iaf väldigt mycket för mig en gång i tiden, det vet du.

Erika - "Blondie", vi har inte träffats mer än några gånger, men du är en go' tjej iaf, tycker jag. Vi pratade hela tiden när vi senast sågs, var knappt tyst en sekund =P

Jag hoppas inte jag glömt någon för har jag det så får ni allt ta o bli rejält arga på mig, minsann. Ja, underbara vänner och familj har man verkligen, vill verkligen inte vara utan er. MEN sen så har jag ju också en underbar pojkvän:

Oscar Jonsson - Min alldeles egna O-J. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Det går liksom inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar dig. Jag vill dela allt med dig. Jag vill dela mitt liv med dig. Nu bor vi ihop, och med det fick jag ju även världens underbaraste sambo. Vi har våra små bebisar. Katterna och marsvinen. Men jag hoppas verkligen att det går så långt att vi även skaffar riktiga barn i framtiden. Allt känns så otroligt rätt med dig, ska du veta. Vi har så sanslöst kul ihop. Vi har pratat varje dag sen första gången vi träffades. Nu är det 10 månader sedan om några dagar. Vi skrattar även ihop varje dag. Jag behöver ha roligt i mitt liv, och det får jag med dig. Vi har en framtid ihop, älskling. Jag älskar dig, och hoppas det alltid kommer vara vi två. Som gjorde för varandra. Rättare sagt, jag tänker lägga allt krut på att det alltid ska vara vi två!

Nu är jag grymt trött, så ska nog ta o gå o lägga mig hos sötisen nu, tänkte jag. O sova ut, äntligen! Det ska bli så grymt skönt.
Kramisar i massor!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Blondie

Så ska de va, Gillar dej me ;P

2007-08-31 @ 23:59:25
Postat av: Jimmy

Detta var klart det finnaste och intressant rika du skrivit Nicole. Tror jag talar för de flesta av namnen som står där .. Du betyder mycket för varje inivid:) .. Och för mig själv så kan jag bara säga tack för dessa fina ord. Du betyder du med gumman, prata med dig är som låta vattnet rinna ner i dammen med andra ord inga problem. Glad för vänskapen jag har till dig :) Kramis (F)

2007-09-01 @ 00:06:43
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Naaaw va söt du är ^^ ... jag ska inte sticka där ifrån ... ;) hihi... *i promise* :D ska sticka o flytta nu åt svärfar..*orkar inte men man är ju tvungen* hör av mig senare:P have a nice day babe! love you! <3

2007-09-01 @ 07:48:04
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Monkey

du ska bara veta hur glad,lycklig jag är att du & jag träffades aldrig har nån kommit så nära mig som du har gj , du fick mig att börja leva ^^ du är ju min närmaste vän & jag älskar dig oxå , du & O-J är dem bästa vänner man kan ha hoppas alltid att du & jag
kommer att vara så supertajta som vi är
för alltid , Älskar dig min skumtomte pussar <3

2007-09-01 @ 09:52:41
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Martina

Va fiiint! Börjar nästan lipa haha!!
Jag vill inte vara utan dig heller o vill verkligen INTE mista dig som vän!! Love U <3

2007-09-01 @ 11:49:35
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Oscar

Fan vad sötig du är gumman =)
Känner precis samma som du..
Och det är verkligen genomskönt folk jag har träffat genom dig..
Att du skriver sådär fint om 20 personer visar verkligen att du vet vad du har.
Älskar dej, Nicole.
Alltid du och jag <3

2007-09-01 @ 15:00:21
Postat av: Cissi

Tack lilla Nicole för att du har fått mig att börja böla =P.. Det värmer verkligen att läsa! Egentligen är jag helt mållös, och det enda vettiga jag kan få ur mig är att Jag älskar dig! Och att, äh jag vet inte! Tack som fan för att du finns

2007-09-01 @ 17:27:32
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: Sofia

Va gulligt du har skrivit :) !! Du betyder jättemycket för mig me o att vi kan snacka om allt o så, du e underbar!!!! <3<3<3 Massa Pussar :)

2007-09-01 @ 21:04:54
Postat av: Ellis

min skojiga storasyster som alltid fins här för mej när jag behöver henne (L)

2007-09-03 @ 18:13:40
Postat av: Paulina

Aaaah :) vad jag blir glad, jag älskar dig mest av alla.. Skulle inte du finnas här så skulle inte jag kunna leva, jag hoppas att du förstår det. Du är den bästa systern man kan tänka sig, Om någon annan säger att någon annan är bäst så har dom aldrig provat att ha dig som syster (L) Vi två föralltid

2007-09-03 @ 18:16:40
Postat av: Madeléne

Gud vad du är underbart yber söt Nicole <3
Min lilla extra Syster=)
Love you!

2007-09-03 @ 18:22:30
Postat av: mikaela

tack så mycket gumman:) tycker de samma... vore kul och träffa dej snart.... kram

2007-09-03 @ 18:35:51
Postat av: Amanda

tack honeybunnny :) du är bland det finaste jag har & jag är så tacksam för att du finns. man kan säga allt till dig. A+N FÖRALLTID
<3<3

2007-09-23 @ 19:02:31
Postat av: tony

Oj, vet verkligen inte vad jag ska skriva nu.. vart helt ställd.... kan inte säga mer än att jag älskar digg gumman... shit.... har aldrig sett så vackra ord om mig förr!!!!!!!

2007-10-04 @ 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0