> Underbar och älskad av alla

Ja, det heter filmen som vi (jag o O-J) ska se på bio idag =) Vi åker in till Skövde o ser den på Salong Saga. Mysig biosalong, tycker jag. Där såg vi Simpsons-filmen med. Fast känns ju klart lyxigare o gå på Salong Bergakung i Götet, givetvis =P Haha. Dom går inte o gämföra. Men bra är dom båda iaf.

För övrigt så tror jag att filmen är väldigt bra, jag har höga förväntningar på den. Både jag och Oscar har läst boken, innan nämligen. O boken var skitkul =) Läs den säger jag bara! (Om ni inte redan gjort det, vill säga). Dessutom är det författaren av boken, Martina Haag, som har huvudrollen i filmen med =) Så den kan ju bara inte bara dålig, hoppas/tycker jag!


Måste bara påpeka att jag är väldigt stolt över min lilla, goa Monkey =) Du är stark, gumman. Du behöver inte vara beroende av ngn, du har oss vänner =) Vi är ditt stöd. Pratar med Monica i tele nu, haha "Molly har hjärna som en ärta" =D haha, och "Roxy är inte dum i huvudet". Haha, du är för rolig, gumman <3

Men nu ska vi nog dra oss mot Skövde snart, tror jag.
Ha det så gött. uppdaterar nog imorrn igen. Puss o Kram -

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monica

naww bejbi love u and i will always do that <3

2007-08-25 @ 18:04:58
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: jimmy

Hoppas filmen är bra.. Dock blev jag besviken på bergakunga Nicole.. Palladium klart bättre.. krams

2007-08-25 @ 21:35:03
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Cissi

Monkey is the SHIT =D

2007-08-26 @ 19:42:53
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar Jonsson

Filmen var bra, men jag skratta definitivt mer åt boken. Men som du sa så kan det ju vara eftersom man redan har läst boken, för alla andra skrattade massor.
Men jag tycker faktiskt att filmen saknade en del scener som jag gillade ur boken.
Men som sagt, bra var den iallafall.

2007-09-01 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0