> Tom Hanks

Hm, maten vart inte så gött som jag hade hoppats på. Vart för mkt vitlöks-smak i marinaden, tycker jag. Och jag gillar verkligen inte vitlök. Usha >.<

"Green Mile" däremot var lika bra som den alltid är =) Så sjukt tragisk, men otroligt fin på "insidan". Budskapet är så sant. Gillar Steven King's verk grymt mycket. "Rose Red" har man med sett, också grymt bra. Faktiskt sett den mer än en gång till och med, trots att den är runt 4 timmar lång.


Dessutom tycker jag att Tom Hanks som är med i "Green Mile", är så grymt bra skådespelare. Han är verkligen helt sanslöst bra på det han gör. Har även "The Terminal" med honom. Där spelar han ju en snubbe som är så långt ifrån rollen i "Green Mile" man kan komma. Men han gör verkligen båda rollerna grymt bra! Definitivt en av mina favoritskådisar! Kan förresten även rekommendera "The Terminal" med, också otroligt bra, tycker jag. Den är charmig.

Nu har vi även tittat lite på extramaterialet på "Green Mile", och det är skitkul o se Michael Clarke Duncan som spelar John Coffey som sig själv =P hehe.

        
                                      Tom Hanks                     Michael Clarke Duncan

Men nu är klockan mycket och jag är trött o ska snart sova. Iaf göra mig klar för o sova. O jag är leeedig imorrn. Gött! =) hehe.
...Men tyvärr har man tvättid klockan 7 imorrn bitti =/ Usha, mindre roligt. Finns ju knappt några tvättider o välja på nu. Hemskt vad alla ska tvätta hela tiden. Kan dom inte vänta tills jag har tvättat? Hehe =P Önsketänkande.

Men natti på er o sov gött... Det ska jag försöka göra.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Men titta Nicole skriver om bra bra filmer :) .. Gillar att läsa me like ^^

2007-08-30 @ 22:41:11
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Alexandra

hihi jag o niclas ska oxå till skövde ^^ :P *fnissar* svi ska träffa en kompis som niclas inte träffat på år o dar o de roligaste är att jag har snackat me hans polare genom internet i flera år så lite kul att han kände niclas :P

2007-08-31 @ 08:59:54
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: a

man känner "men tänk om inte han blir nöjd" då kommer han ju inte vara så glad på en sen :P haha! :D ska iväg te jobbet nu...it´s suck.... för jag är nog sjuk :(

2007-08-31 @ 09:22:20
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Oscar

Tycker också att Tom Hanks e skit bra =)
Fast har ju inte sett The Terminal än. SÅ den får vi se snart..

2007-09-01 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0