> Lindsay Lohan - Rumors

Jaa, jag säger då det... Stackars tjej! Det blir ju läst en hel del skvallertidiningar av mig, kan jag ju säga =P. Men allt som står om hennes uppväxt o så låter faktiskt rimligt. Hennes pappa vet ju de flesta hur det ligger till med, antar jag? Han vill ju bara åt hennes pengar, och har ju slagit henne o kallat henne både det ena o det andra... Hennes mamma är ju även hennes manager, och ska ju ha en del av vinsten. Så hon tycker ju bara att det är bra om hon kommer med på massa löpsedlar osv, bara hon är så känd som möjligt. Som yngre (i ca 15-års åldern), fick hon ju dela rum på hotellet med pojkvännen Aaron Carter för hennes mamma, baraför att han också var känd, och det betydde publicitet för hennes del. Vafan, man kan la ha regler för det?!... O hon fick även dricka i 14-15 års åldern. Allt för skandal-publiciteten. =S Helt sanslöst sånt är, alltså. Inte undra på att det har gått snett nu.

         
                                        Då                                   Nu

Man behöver ngn förälder, ngn som sätter gränser i den åldern. Iaf till viss del. Annars är det ju inte lätt. Speciellt inte som känd barnstjärna o sånt. All publicitet o alla pengar man får. Det blir mycket på en gång, och det är inte lätt o kontrollera allt på egen hand... Nu försöker hon ju iaf ta tag i sitt liv. Hon är stark! Hon kan fixa det på egen hand. Hon struntade t.o.m i att fira födelsedagen för att hon var på Rehab. Hennes mamma vill ju givetvis ha ut henne därifrån, men hon tänker inte lämna det förrän hon är drogfri. You Go Girl, säger jag!

För övrigt så är första bilden, "Då", från filmen "Föräldrafällan" som jag haft sen den kom ut =) Älskade den när jag var liten. Tycker den är jättesöt nu med iofs... Mysig.



Denna låten beskriver nog mycket av vad hon vill säga. Alla rykten o skit, det kan inte vara lätt, alltså... Men hon är ju som sagt stark och tar sig nog igenom den svåra perioden och kommer upp på banan igen. Det tror iaf jag. Mycket bra låt i övrigt, och tycker dansen i slutet är skitbra!

Jag dansade ju innan. Uppträdde o grejjer... Saknar det faktiskt. Tror nog jag ska ta o börja igen. Det hade vart så grymt kul. Ngn som är med? ;P
Gött o ha en blogg o skriva ner alla åsikter o tankar i, faktiskt. Får hoppas att folk tycker den är intressant och bra att läsa, bara. Är det ngt o ha, eller? Kommentera gärna, så jag vet =)

Ha det guld!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monica

ja vill se dig uppträda ^^ haha :P

2007-08-21 @ 21:16:59
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Ja det är tragiskt men så händer det ofta med barn stjärnor som växer upp.. Jasså vad har du dansat i Nicole tävlat? Visst ställer man ^^ Älskar dansgolvet:).. Ja visst är det skojj att skriva bara .. Du skriver jätte bra intressant och roligt att läsa.. Lycka till med plugget imån gumman.. kramar om

2007-08-21 @ 23:41:39
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Jodå, det är intressant alltid =)
Fan vad du pluggar Hollywood celebriteter =P
Fast gör ju nästan jag lite med nu när det alltid ligger såna tidningar på toan...

2007-08-22 @ 16:00:30
Postat av: Martina

Orka läsa om henne egentligen men jag gör det ändå hehe :P Vill med börja dansa, ser så kul ut :D

2007-08-22 @ 19:19:51
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Sarah

Fan vad det där var bra skrivet! Jag tycker om lindsay lohan. Är trött av allt skit som människor talar om henne. Jag undrar hur det skulle gå för dom om dom skulle vara i lindsay lohans ställe?
Hon är stark och försöker bättra sig. Alla vet väl hur det är att vara beroende? Jag dansar både breakdance och vanlig dans :D

2007-11-27 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0