> Borta med vinden

Ikväll har jag o älsklingen myst framför TVn. Började titta på "Borta med vinden", som tydligen ska vara väldigt bra =P Sen så är den väldigt lång med. Så vi såg bara till första skivbytet. O-J lagade ris, och gjorde egna Chicken Nuggets med fritösen, som faktiskt blev väldigt lyckade =) Min lilla mästerkock, hehe. Så gjorde jag currysås och sallad.


Har haft en riktig myskväll för sen så fick jag lite massage och så käkade vi varsinn glass. Daimglass, mumma =P
...Sen så slocknade faktiskt Oscar. Så nu sitter jag här själv o lyssnar på lite musik o läser+kommenterar andras bloggar =P

Ha det super!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är så söt ^^

2007-08-31 @ 22:32:29
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Oscar

Ja fan vad trött jag blev när jag masserade dej =P
Men gött som fan sov jag iaf =D

2007-09-01 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0