> Badhuset

Idag har jag o min sötiga O-J varit på badhuset =) Var kanonskojsigt o jättefint där. Dom har ju tydligen byggt om o renoverat för 6 miljoner eller vad det var. Vi badade ångbastu med eucalyptys-ångor, badade bubbelpool, simmade o försökte slå hastighets-rekordet i vattenrutschbanan, vilket vi tyvärr inte lyckades med. Men nära var vi!

Sen nu på kvällen har O-J lekt med sina nya leksaker =P haha. Alla verktygen vi köpte på Ge-Kås. Han såg skitskojsig ut, helt skräckinjagande, haha! O jag "lekte med mina nya leksaker", haha. Kopplade in mitt nya högtalarsystem med baslåda o grejer till datorn. Mkt nöjd med ljudet nu. Mina andra vart ju kassa, en sprängd o så.

                
                                   Min O-J som nya Jason?          Nya högtalarsystemet.

Nu har det blivit lite klarare om skolan. Kikade in på hemsidan och läste att jag börjar kl. 11 i aulan (får hoppas jag hittar dit...). Bytte nr Anela med, så hon ringer mig imorrn eller på onsdag, eller båda dagarna =) Så helt ensam är man ju inte som tur är. Har ju Fian med <3 Vad hade jag gjort utan dig? Bra fråga, jag vill inte veta svaret. O så bytte jag nr med Carro också, så om det krisar skulle jag ringa henne, hehe. Så det fixar sig nog, tror jag.

Men nu är jag trött som bara den o ska sova.
Natti -

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad skojj med badhuset alltid roligt.. Jasså leksaker? :P.
Ja men bra att du har fått svar på lite frågor ang skola ! Jag ska också sova nu ska ju köra bil imån hehe natti krams

2007-08-20 @ 01:09:00
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Ångbastun var skön, den hade bergis Cissi tyckt om =)
Och mina leksaker funkade prima =)
Och snygga var dina högtalare, såntdär blåljus som var på subwoofern e znyggt tycker jag =)

2007-08-20 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0