> 9 månader

Idag har jag och min (känns för övrigt underbart att han är just min...min min min) Oscar "O-J" Jonsson varit tillsammans i exakt 9 månader. Vi blev alltså ett par den 4 November 2006. Vilket betyder att vi nu vait tillsamms i trekvarts år.
Tiden med min älskling har varit alldeles undarbar. Han är söt, snäll, omtänksam och "alldeles, alldeler underbar" (lånat från Askungen). Nämen ärligt talat, jag känner mig stark och trygg med honom. Han gör mig säker på mig själv. Han behandlar mig som en Sessa. Vi har otroligt kul ihop, skrattar ihop varje dag. Vi är lyckliga ihop, han är definitivt min andra hälft om man har en sådan.

Nu har vi bott ihop i ungefär 4 månader och jag har lätt världens bästa sambo. Vi har också 4 bebisar, varav 2 av dem är bebisar på riktigt. Vi har 2 marsvin som då är vuxna marsvin som jag haft i ett år ungefär, Casper och Freya-Baby. O så har vi 2 små kattungar, XS och Maxxi. Alla 4 är världens sötigaste, men vi måste tyvärr göra oss av med XS då hon inte klarar av att vara innekatt... Det är jobbigt, men hon ska isf komma till min sötiga och älskade lillasyster. Så hon får det bra, bättre än vad hon har det här, då hon får vara ute där. Men då får vi en ny liten uppgift (som för övrigt inte alls är liten), att skaffa en liten ny flickvän till våran Maxxi. Vill ju helst ha en Birma då han är det. Dessutom favoritkattrasen.

Nu 3D-modellerar min älskling (som han för övrigt är grymt duktig på) vid sin dator och jag sitter här och bloggar samtidigt som jag ser på "Heartbreakers" med Jennifer Love Hewitt. Pratade med Emma nyss med (O-J's underbara storasyster). Fördrev tiden i en halvtimme då hon skulle spela, men det blev uppskjutet. Hon är alltså DJ. Måste bara passa på att påpeka någonting väldigt tänkvärt hon sa då vi pratade om jobb: "Man ska inte jobba med det bästa man vet, utan det näst bästa" . Väldigt smart, man vill ju fortfarande älska att göra det bästa man vet och inte slita ut det.

Kan ju passa på att jag inte bara förälskat mig i min O-J, utan också i hans familj. De är underbara allihop och jag kände mig "som hemma" från första början. Helt underbart, firade jul med dem också =)

Allt känns så rätt, allt känns så lätt med dig, älskling. Jag älskar dig av hela mitt hjärta verkligen. 9 månader är bara början. Vi har ett helt liv kvar =)

Ha det finast!
O-J's Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad snyggt det blev Nicole, grattis till 9 månader. Glädjer mig att det går bra för er och att det fanns en lösning för XS.

2007-08-04 @ 23:42:00
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: AmandaOhlsson

Oo, ni är så söta tillsammans hooney <33

2007-08-04 @ 23:43:33
Postat av: Monica

ja ni är verkligen så söööööööta i hopp & mina närmaste (bästa) vänner puss på dig ^^

2007-08-04 @ 23:47:08
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Oscar

Så sötig du e, sötisen =)
Jag e åxå superlycklig med dej och vill alltid leva med dej =)
Tycker det e skit jobbigt när du inte e här.
Vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade dej..
Men nu ska jag lägga mej hos dej i sängen och mysa.^^
Grr!

2007-08-05 @ 01:11:32
Postat av: Sofia

Grattis till 9 månader :) ni e söta ihop!!! <3

2007-08-17 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0